Saturday, May 20, 2006

曹仁超投資十二戒條

曹仁超投資十二戒條:  

一、無論情況如何緊記溝上唔溝落。   

二、股票市場係賺錢地方,因此絕對要跟紅頂白而非鋤強扶弱,幾時都應吸納強勢股,沽出弱勢股。   

三、持有蝕本股不放有兩大損失:A、股價上o既損失;B、失去將資金投資其他項目o既損失。因此絕對要止蝕。   

四、股市唔係低價買入高價賣出o既地方(冇人做得到),應該高價買入更高價賣出,因此宜高追不宜趁低買入。   

五、牛市中錯失獲利機會冇有怕,因為下一浪更高;熊市中寧可賺少D,亦不應太遲離市。   

六、股市表現可能同自己想法背馳好耐,所以淡市莫估底,旺市莫估頂。   

七、第一次出現裂口上升時不妨買入;如出現裂口回落係時候離開。   

八、旺市時不妨膽大D,因為形勢在我;淡市時少玩,因為(乙水)仔浸死人。   

九、投資成功先了解基本因素,再利用技術分析決定買賣時機,只識技術分析唔了解基本因素者,只係花拳繡腿(睇得但唔打得)。   

十、升市將盡小心「單日轉向」或「單周轉向」走勢,通常幾有用。最簡單的技術分析最有用,太複雜的技術分析只係用o黎嚇初學者。   

十一、了解群眾心理亦十分有用,因群眾常常睇錯市。   

十二、止蝕唔止賺,通常賣出之後股價才大升,我地少賺50%或以上。獲利回吐易,止蝕賣出難,只有克服上述心理,才能在股市立足。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home